środa, 6 stycznia 2016

#4

O mnie.

Potargane mam myśli i włosy na głowie,
A pod nimi coś, co skrywać chcę skrzętnie
To tajemnice, o których nikt się nie dowie
I rzeczy, o których mówię niechętnie.

Mam duszę samotną, wrażliwą na piękno
Gdzie byle co przyśpiesza jej tętno,
A potem zawodzi gorące uczucia
I zmrozi na lód bym nie miał już czucia.

Marzenia też mam, chyba jak każdy.
Chciałbym móc latać i odwiedzać gwiazdy,
Chciałbym mieć szczęście, nie raz do roku
I chciałbym móc wreszcie otrzepać się z mroku.

Hektolitry herbaty lub zachody słońca,
A na widok tych pięknych uderzenia gorąca
To świetny streszczenia będzie początek
Gdzie moje słabości to główny wątek.

Lecz jedno jest 'ale' - szczerze odradzam
Dobijać się do mnie gdy sam już przeszkadzam,
Gdyż potem ciężko się będzie uwolnić
Przyzwyczajam się szybko i nie umiem zwolnić.

Zastanów się dobrze na co się piszesz
Bo potem już może nie być odwrotu
Gdy serce mi złamiesz, uczucia zabijesz
Nie będzie do rzeki tej samej powrotu.